Wednesday, June 2, 2010

Let me Outta He-ah!

Train announcement: Train number 34 is about to depart gate 5...
Dani to train attendant (after rushing like a maniac towards the door): Excuse me sir, is there any chance you can wait for me? I dropped my headphones in the waiting area!
Train attendant: *Sigh*... and then proceeds to make fun of me in French to the people he had to call to get me my headphones.
Hey, at least I got them back. So far, so good.
Now to Toronto :D

Location: Via Rail Station, Ottawa, Canada
Music: Dreamer - Númera
Mood: Amusingly humilliated.

3 comments:

  1. Hola mi Gorda, por lo visto superaste el primer inconveniente y tomaste el tren.
    Estoy seguro de que todo lo demas ira bien y que tendras muchas aventuras que contarnos. Vas a ser la delicia de tus nietos. Toma muchas fotos.
    Me alegro de ser el primero en poner un comentario en tu blog.
    Papi

    ReplyDelete
  2. Hola princesita. El tren??? Bueno, comienza deviertido.
    Ya estás por llegar? Avísanos.
    Mami

    ReplyDelete
  3. Hola mis chanchos!
    Estaba segura que encontrarian mi historia my entretenida jajaja. Seguire contandoles como va. Por lo pronto, ya estoy por llegar a Toronto. Y ya me harte de estar sentada!!
    Los amo,
    Dani

    ReplyDelete